余韻 : The afterglow of Golden Week remains…

BLOG

余韻 : GWの余韻が残る……

余韻 : The afterglow of Golden Week remains…

 

こんにちは、萌乃桃です。

たかふみさんの真似をして!

私も今週はバーベキュー!

やっぱりGWといえばBBQなのでしょうか!

暦通りマイナス0.5、といった感じのお休みでしたが、

今年は2回バーベキューをしました🍖

お天気に恵まれて、、、

たまには、太陽の光を浴びるのも良いですね!

買ったばかりのサンボマスターキャップを被り

ドヤ顔でお肉を焼きました笑

皆さんはGW、充実できましたか〜?

♡きなこさん
サンボマスターさんから、生きる喜びをいただきました!
心からのエール、叫び、祈りは深く刺さりますね。
どの曲も素晴らしく大好きですが、
ライブが終わってからずっと、この曲を口ずさんでいます…。
「「「ロックンロールイズノットデッド」」」!!!
[君の不安を終わらせに来た]というフレーズ、なんて強く優しい!!
まだまだ、ブームは続きそうです♫

それでは、今週はこのあたりで…
また来週の金曜日にまたお会いしましょう🍑

皆さんにとって、GWの余韻を楽しむ週末となりますように!

 

萌乃 桃

 

 

Afterglow: The afterglow of Golden Week remains…

 

 Hello, this is Moenomomo.

 Imitate Takafumi!

 I’m having a barbecue this week too!

 After all, speaking of Golden Week means BBQ!

 It was a holiday that felt like minus 0.5 according to the calendar,

 We had two barbecues this year🍖

 Blessed with the weather…

 It’s nice to soak up some sunshine once in a while!

 I put on the Sambomaster cap I had just bought.

 I grilled the meat with a smug look on my face lol

 Did you all have a fulfilling Golden Week?

 ♡Kinako-san
 I received the joy of living from Sambo Master!
 The cheers, cries, and prayers from the heart are deeply felt.
 I love all the songs, but
 I’ve been humming this song ever since the show ended…
 “‘Rock’n’Roll Is Not Dead'”!  !  !
 The phrase “I came to end your anxiety” is so strong and kind!  !
 It looks like the boom will continue ♫

 So, that’s it for this week…
 See you again next Friday 🍑

 I hope everyone has a weekend where they can enjoy the afterglow of Golden Week!

 

Momo Moeno

コメント

タイトルとURLをコピーしました